tirsdag 22. september 2009

Åpning av min seilerblogg

Hei!
Her kommer jeg til å skrive utelukkende om seiling. Har ikke mye erfaring på området, men lærer stadig. For ett år siden dumpet jeg innom båtmessa i Lillestrøm for å se på kano til hytta. Dette var på slutten av siste messedagen, og jeg hadde lyst til å se på andre ting også. Fattet etterhvert stor interesse for seilbåtene, og kom i diskusjon med en selger fra Heitman. Har siden jeg fikk seile en dag med havseileren "Langobarda" for ca. 15 år siden vært fasinert over det å kunne bli transportert over store avstander med vind som kraftkilde. Jeg glemte helt kanoen, og endte opp med en kontrakt på en Jeanneau Sun Odyssey 32i. Navnet ble selvfølgelig "IMPULS".
Vil i fortsettelsen skrive litt om det første året som reder, og om turer og regattaerfaringer.
Ønsker også at du som er hekta på denne aktiviteten skriver om dine erfaringer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar